Elke dag de beste horlogedealsLaagste prijsgarantie100% originele merkhorlogesVerzending naar NL & BEKlanten geven ons een 8.7

Shipment Policy

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

De verwachte levertijd van uw bestelling staat in de bevestigingse-mail. De verwachte levertijd is vermeld in werkdagen: weekenden en feestdagen worden dus niet meegeteld. Zodra uw bestelling wordt verstuurd, ontvangt u hierover per e-mail bericht.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt afgeleverd?

In de bevestigingse-mail staat de geschatte levertijd in werkdagen. Om te zorgen dat uw bestellingen netjes worden afgeleverd werkt Watch2Day samen met een professionele logistieke partner en PostNL.

Is de vermelde (verwachte) levertijd een gegarandeerde termijn of een streeftermijn?

De bij de productomschrijving vermelde levertijd is altijd de streeftermijn en geldt als indicatie.

Waarom wordt mijn bestelling niet gewoon binnen 1 of 2 dagen afgeleverd?

Watch2Day verkoopt de dagelijkse Superdeal slechts gedurende één dag en heeft het aangeboden product doorgaans dus nog niet op vooraad. Watch2Day kan daarom geen exacte datum of exact tijdstip garanderen waarop een bestelling wordt afgeleverd.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat PostNL een pakketje probeert af te leveren?

Probeer er voor te zorgen dat u zelf aanwezig bent op het afleveradres. Zorg er altijd voor dat uw zending, na twee mislukte afhaalpogingen door PostNL, tijdig wordt afgehaald bij het PostNL punt (binnen 3 weken). Alleen zendingen binnen Nederland worden, na de laatste mislukte afleverpoging, naar een PostNL afhaalpunt verstuurd.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Nadat uw bestelling is geplaatst kunt u meestal het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat u kiest. Als u overdag niet thuis bent dan kunt u het pakketje misschien wel bij een familielid of op uw werk laten bezorgen. U bent als klant zelf verantwoordelijk voor het opgeven van een juist afleveradres. Watch2Day behoudt zich het recht voor om eventuele kosten als gevolg van een kennelijke fout bij opgave van het afleveradres door de klant, door te rekenen aan de klant. Een zending die vermist raakt als gevolg van een onjuist opgegeven afleveradres is voor rekening en risico van de klant.

Kan ik mijn bestelling op een adres buiten Nederland of België laten afleveren?

Neen.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen bij het Watch2Day kantoor of het Watch2Day magazijn?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Omdat de producten van Watch2Day niet vanuit ons kantoor worden verzonden, is dit vanuit logistiek oogpunt niet mogelijk.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of 085-8888601.