• Elke dag de beste horlogedeals
  • Laagste prijsgarantie
  • 100% originele merkhorloges
  • Kosteloos achteraf betalen
  • Verzending naar NL & BE

DEAL VAN DE DAG

Guess Rigor Herenhorloges

8495229.00

Horlogeliefhebbers opgelet: elke dag een spectaculaire horlogedeal op Watch2Day.nl

Dagaanbieders zijn hot. Maar elk succes heeft zijn keerzijde: er is momenteel een wildgroei aan iBood en Groupon klonen. Internetgebruikers worden overspoeld door irrelevante aanbiedingen. Watch2Day.nl springt hierop in en brengt elke dag een deal voor de horlogeliefhebber.

Inleiding

Dagaanbieders zijn hot. Er gaat geen dag voorbij of je leest wel ergens een artikel over de opkomst van dagaanbieders. Maar elk succes heeft zijn keerzijde: er is momenteel een ware overkill aan iBood en Groupon klonen. Internetgebruikers worden overspoeld door irrelevante aanbiedingen. Velen melden zich aan voor een mailing om zich kort daarna gedesillusioneerd weer af te melden. “Ik vond de aanbiedingen niet leuk”, is een veelgehoorde klacht. Maar er is licht aan de horizon: nieuwe dagaanbieders laten de buks met hagel staan en gebruiken een precisiegeweer. En vanaf vandaag is de loop gericht op de vele Nederlandse horlogeliefhebbers.

Watch2Day.nl

Watch2Day.nl opent vandaag haar deuren en brengt elke dag een spectaculaire horlogedeal. Nederland kent vele horlogeliefhebbers en velen hebben meer dan één horloge. Watch2Day zal deze groep proberen aan te spreken met elke dag een aanbieding van een merkhorloge. Vele populaire horlogemerken staan al bij Watch2Day.nl in de planning, waaronder TW Steel, Guess, Breil Milano, Jacques Lemans en Hugo Boss.

Watch2Day is een initiatief van iChica Ltd, de organisatie achter iChica.nl, een website met dagaanbiedingen voor vrouwen. Watch2Day kan hierdoor gebruik maken van het grote leveranciersnetwerk voor horloges dat binnen iChica Ltd inmiddels is opgebouwd. Algemeen directeur Rudyard Bekker licht de lancering toe: “In Nederland zijn er veel horlogeliefhebbers, vrijwel iedereen heeft wel één of meerdere horloges thuis liggen. Wij verwachten dan ook dat Watch2Day zal aanslaan”.